Wednesday 22 October 2014

Cabaran Lasak Bersama Tersayang

Aktiviti lasak bersama keluarga jangan dilupakan begitu sahaja. Aktiviti riadah lasak ini boleh menjadi daya penarik utama percutian bersama keluarga. Anda yang prihatin dengan minat anggota keluarga anda dan mengambil kira perasaan mereka, Redah Alam menyediakan pelbagai aktiviti riadah yang sesuai dengan semua peringkat umur.

Untuk aktiviti yang lebih mencabar, sukan-eko adalah amat digemari oleh kebanyakan pengunjung yang berkesempatan bersama Redah Alam. Ini termasuklah meredah denai selama empat jam yang meliputi kawasan persekitaran lembah dan bukit-bukau. Selain itu aktiviti seperti absailing, repelling, flying fox, berbasikal, berkayak dan berkhemah juga disediakan jika mahu. Apa pun jua kegemaran anda, pastinya ketahanan mental dan fizikal akan teruji pada ketika itu.

Anda benar-benar akan diraikan sehinggakan terasa tidak mahu pulang. Selepas beraktiviti lasak, tempat penginapan yang selesa sentiasa menanti anda. Bilik-bilik yang lengkap dengan fasiliti sedia menanti anda untuk melepaskan lelah. Anda yang gemar bercuti dalam  suasana kekeluargaan pasti merasa berada di kediaman sendiri. Pastinya kedinginan bayu laut boleh menyegarkan anda. Layanan Redah Alam di sini nanti membuatkan percutian anda lebih teratur dan menyelesakan sebaik sahaja kaki sudah melangkah ke sini bersama Redah Alam.

No comments:

Post a Comment